lets dance

ojojoj, vilken kväll :D grym!!
elin, carro, jag, hannah, tove, emma, simon, simone & jocke tog bussen in mot robins förfest runt halv 8.. många nya ansikten, men också lite gamla, kul :D det blev oleo runt 10-tiden, men innan dess lite prat med min kristianstadspojk , alltid lika trevligt! det blev shake inne på dansgolvet, tillsammans med grymt mkt folk, galet! vid 02.15 tog vi bussen hem, stört kallt, men kom hem runt 3-tiden.. sen blev det telefon i 2 timmar igen! (: trevligttrevligt.
nu ligger elin & jag i min säng, sjukt trötta efter en galen kväll igår. & dom som inte var med, missade verkligen nånting! ojoj! det var en sturlig jul & elin fick äntligen känna på singellivet igen :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0