you are not alone

en underbar helg :) jag hade besök utav min underbara skåning.. närmare bestämt elin andersson, i 3 dagar. :) mycket hanns med, skratt, prat, film, mys, tekväll, staden, lucia, skolan, o lite invadering av kungsmad hann hon också med att se ;) haha. jag saknar dig redan min fina tjej!<3

idag har jag bara jobbat, jobbat o jobbat. men skönt med pengar (: sen var det möte med Christer och Cai om fortsatta träningsprogrammet för 97.orna :) jag har mest ansvar, och det känns grymt :D  nu ska jag packa lite, för det är bara 3 dagar kvar :D LOVE-LOVE-LOVE!

gårdagskvällen spenderades med Hannah, Simon & Martin, med skräckis, bugg och massa skratt&prat (: killkompisar är grymt att ha! verkligen.
nu ska jag ringa hannis, sen ska jag faktiskt sova lite, himla trött ;o
<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag saknar dig med Johanna!

men jag kommer snart igen, Gemla slipper inte mig så jätte länge till mwuaha! :D <3

2009-12-13 @ 18:23:14
Postat av: johanna

det är bra elin :DD <3

2009-12-13 @ 19:02:11
Postat av: Sara

du är fortfarande på för den 27 hoppas jag?

och ev den 26 :)

ett mål mat till ska hinnas med innan jag ska FÖRSÖKA sova, kommer dö XD <3

2009-12-13 @ 19:47:26
Postat av: johanna

klart jag är :D

2009-12-13 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0