akuten (y)

ja, som ni ser.. en dag som skulle bli helt galet bra,
slutade istället helt inpackad i nack-krage, på en brits
i en ambulans påväg mot akuten..

börjadei hälsans hus, olyckan va framme efter 1h..
det va då marcus,adam,anton,joel,dardan,jennie
&jag (: jag åkte rutschkana, hamnade fel, vred nacken
o minns inte jättemkt från badhuset, sen blev det vårdcentralen 
i åseda, sen ambulans mot växjö.
TACK ANTON, än en gång :')
det är mer än guld värt att du följde med, <3
efter 6h fick vi åka hem, efter massa provtagningar,
röntgen, sprutor, blodtryck och maaaasssa tårar!
jag har nog aldrig gråtit så mycket, o aldrig varit så
rädd, ! mamma & pappa fanns också där, helt livrädda..

allt var som i en mardröm, men jag kom hem, tillslut,
med en nacke som var lite köttad,
och helt slut ! anton,jag,mamma&pappa åt mc-donalds :)
gööttt! sen tillbringades kvälllen med Marcus,Robin,Dardan,
Freddan,Joel & lite anton (: blev dock en dålig kväll..

 tack än en gång Anton Söderberg !
tur att det fanns något positvit i allt detta !:)<3

nu ska jag vila, ha det fint :) kraaaam !

Kommentarer
Postat av: Sara

Att det alltid ska hända dig! <3

2009-02-18 @ 15:26:26
Postat av: Tove

Stackare, vilken himla otur :( <3333

2009-02-18 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0