åseda,

ännu en helg i älsklingstaden (!) åseda ;) haha, kanske inte, men jag gillart ! Ska snart ner till pizzerian med boysen, och sen kommer nog kvällen tillbringas med anton :) greejjjt ! skönt att träffa alla igen :)

min dag har annars varit hel okej, praktik mellan 10-halv12, sen sjukhuset i 2h, röntgen, ortoped och doktor, ingen kul vill jag lova ! 4(!!) månader, plus 6veckor till med kragen !! hejja !! klockan 16.15, träffade jag Ebba, och vi pratade lite, innan marcus ringde, o hade glömt sina svenskaböcker på stationen, jag skyndade mig ner där o hämtade dom, ! sen träffade jag Marielle och Beatrice ! riktigt härliga tjejer :) det blev mycket prat o så lite skratt, innan min buss mot åseda gick !
pratade med malin en stor del av resan, :) nu är jag framme, o ska ut nu ! ha det bra !:) <33

Kommentarer
Postat av: Sara

be as strong as I know you can be, I will be here the entire journey to you goal , <3

2009-02-27 @ 19:48:07
URL: http://jonssongerhardts.blogg.se/
Postat av: marielle

du är härlig! :) <3

2009-02-27 @ 22:00:22
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0