en riktig skandal

melodifestivalen? eehm.. nej, ingen hit direkt.
jag menar : Caroline Auf Ugglas? ;o nej, jag förstår inte.¨
medans jag tog ut mina aggretioner på jennie ,
så satt marcus o joel i lugn o ro o kollade hockeystatistik,¨
dom hade tröttnat på alla hemska sånger redan från
början typ :d haha , men det blev tillslut en mysig kväll ändå,
kollade på braveheart med en biff och en liten plutt jämte mig i'
soffan, ja, det blev en hel del skratt, ! o en hel del prat också.
mackan(biffen), skulle ju självklart sova mitt i allt, så han börjar
fjanta, så att man heelt tappar koncentrationen på filmen,
så där började det spåra ut totalt ;p haha !
nejdå, en toppenkväll :) tack killar, för att ni är dom ni är !<3
idag blir det plugg och hockey :D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0