i´m happy

någnstans i allt detta tråkiga och mörka finns ett litet ljus, bara man tror på det ! & jag tror verkligen, så det ljuset har jag nu funnit :) nuu ska jag kämpa, och komma tillbaka, snabare än någonsin ! det ska inte få dröja de där 3 månaderna, jag ska klara det på 1-2 månader ! även om jag ska få slita som ett djur, o om jag så ska behöva gå till sjukgymnasten 5 ggr i veckan, så ska jag klara det. för jag lääääängtar till träningslägret, o jag tänker inte stanna hemma, jag tänker åka med, o sola, bada, o umgås ! även om det inte blir så mkt träning !

imorgon ska jag hälsa på på träningen igen, och det känns som om det kommer gå liiiite lättare än sist iaf :)

Kommentarer
Postat av: marielle

jag tror på dig, och jag vet att du klarar det!

du är stark, vännen <3

2009-02-25 @ 22:43:05
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: LOUISE

Du är stark. Det kommer gå bra för dig. :)

2009-02-26 @ 13:08:01
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0