just like kindergarden

en härlig skoldag :)
maassa skratt med marika,malin,erik,tången o hannah efter maten,
hela skolan borde hört ;D haha.
fy va härliga ni är,  jag tycker om er, <3

marika,malin,jag,erik,thaung och anna,
satt på engelskan i biblan o pratade
gamla minnen, dagis, småskolan,
hur lätt allting var, hur man som liten, målade
påskägg, klistrade, klippte, pysslade,
målade, lekte och hade så sjukt roligt.
inga skitsnack, inga falska vänner, allt
var så lätt ! spola tillbaka tiden?.. jatack..
vi pratade om allt mellan himel och jord.
:) great, ! citrontävling i maten idag igen.
marika,malin,linn,anna,hannah och jag !
kingsen på det nu :D:D

jag gick dock hem från skolan idag, mådde verkligen inte
bra , halsen är köttad! men ska sova en stund nu,
så jag är på topp inför redovisningen med linn imorgon !:D
imorgon går bussen mot åseda tjugo i 4, men innan det
ska jag vara i skolan 1.5h, sen träffa anna och sen träffa syster,
för att gå lite på stan med henne :) kommer bli en toppendag.

och ännu ett långt inlägg :D
men jag gillar det. ;p
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0