mykväll

sara,carro&jocke kom hem till mig o sjöng en massa
singstar o åt en väldans massa godis :) efter en stund kom tove också,
och vi hade sjukt skoj vill jag lova !:D er tycker jag så mycket om!
<3 singstar, highschoolmusical,gooodis,chips,sexprat,skraaatt
och sjukt mycket mer :) ni behövs verkligen ! kvällen avslutade klockan halv 1,
då sara o carro gick hem, då hade jag packat klart allt till åsedatrippen,
så nu är jag packad o klar !:D great job johanna, o tack för hjälpen girls !:D

nu behöver jag sova, ! har mycket att göra innan bussen går, klockan
13.00 (: take care goott folk, sovgott !:D

& jag vill också tillägga att jag lärt känna en sån underbart fin tjej,
Marielle Johansson, det finns få som henne kan jag lova !<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sagt det förr men säger det igen, om du hade den blekaste lilla aning om hur mkt jag älskar dig för allt du gör för mej ! <3

2009-02-14 @ 01:36:22
Postat av: johanna

sara , du är så fin tjejen :)

vet du det<3?

2009-02-14 @ 14:01:52
Postat av: marielle

aw, johanna ! tack :) du är så himla gullig , och jag är så stört glad över att du skrev till mig ! du lyckades att göra min dag , igen ! hoppas du får en bra alla hjärtans dag, vännen :) <3

2009-02-14 @ 14:36:55
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0