pallasspelen 2009

ja, mycket skratt har det blivit i varje fall !:D:D
LOUISE PERSSON, ja, jag säger då det !haha
den tjejen är något över det vanliga . <3

tävlingen?.. hm, ja-a !
det KÄNDES i varje fall bra, hoppade långt på
övertrampshoppen, 1cm !!! ååh va lite det är !
annars hade det kunnat bli riktigt långt idag :)
,men det får bli nästa gång ist !:D man ska ta
med sig det positiva . jag har haft en toppen-helg
med toppenfolk :) så himla fina !

ellinor,issa o jag delade rum, och jag kan
lovar att det blev sjukt mkt skratt o depptalk !
mycket bra (: jag tycker om er, <3

och nu har jag kommit in i nya tankebanor.
tack bella. :) att leva för nuet, är nog det ända
som räknas just nu !

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0