sånt där onödigt tidsfördriv..

men ja, är man sjuk, som finns det NADA att göra ;)
så detta får blir min räddning för dom närmasta 10 minutrarna !^^

13 HAR DU:
Ett förhållande: naej
En bästa vän: ja, :')
Dejtat en av dina bästa kompisar: ha-ha, ja när jag va yngre!^^
Blivit kär vid första ögonkastet: ja, dock i fel person..
Fått ditt hjärta krossat: ja..
Haft ett one night stand: nepp
Skrikit åt en lärare: nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja, faktiskt.. då iallafall..
Några smycken som kostat över 1000 kr: hm, nej, tror inte det, (:

12 DAGENS:

Klädsel: sjukiskläder ^^ mjukisar, tjockiströja och raggsockar !;).
Frisyr: hög toffs !
Låt: Ain´t no reason - Brett Dennen (gammal, men bra :D ).
Vill ha: sommar tack, eller spanienresan nununu !
Sjuka: feber, halsgrejs och ingen röst typ ..
Drog: musiken,t.n och datorn...
Saknad: Martin,Alex&Sara.
Köp: ingenting.
Godis: inget ;o
Attityd: glad, men hängig och dryg !

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: JohanGustavsson :)
Bil: familjens eller? en golf isf !^^
Kärlek: Johan, haha, vi var nog tsms 10ggr, och det längsta i 3år ;o
Husdjur: fågel : snuttan kaniner :Simba&Lisa och Katt:Findus (:
Semester: skidsemester i norge som miniliten oså öland varje år, sen cypern (: 
Jobb: sommarjobb på pappas jobb, ingen höjdare !^^
Köpta skiva: det var väl drömhus, eller spicegirls ;)
Riktiga kärlek: jag har inte funnit äkta kärlek, ännu! men jag TROR på den :).
Piercing: öronen
Konsert: jag har faktiskt inte varit på ngn "riktig" konsert..

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Linn
Personen som du kramade: Linn
Peronen som ringde dig: Martin
Personen som du ringde: mamma
Bilfärd: idag, hem från skolan
Filmen du såg: The Break Up
Gången du grät: det va säkert ngn gång i samband med andingen..

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Jaaa, förtusan ! det SKA jag göra :)
Våga hoppa bungyjump:JAA, jag ska göra det i spanien nu i april, om det finns ;D
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: alla kan ha en fin insida & man ska inte
gå efter utsidan egentligen.. men jag tror inte jag hade gjort det ändå..
Kalla dig själv lycklig: Jaaaa, det kan man säga :)
Hellre ta bilden än vara med på den: det beror på :D jag gillar att vara med på bild !
Kunna gråta över en kille: ja, jag har väldigt lätt för att gråta över en kille, även om han inte förtjänar det. 
Kunna springa 50 mil: Jahadå, om jag gett mig fan på det !:D

8 VAD:
Gör du just nu: ligger nerbäddad i sängen o tycker synd om mig själv ;p
Ska du göra imorgon: vara hemma från skolan, sen åka in o göra tyskaprov, för att jag måste.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: nej, jag tänker för mycket på alla andra,
att jag inte har ttid att tänka på mig själv..
Har du med dig in på bion: Någon jag tycker om, och maassa godis o dricka :D
Är det för färg på dina byxor: gråa mjukisar !:D
Är det för väder hos dig just nu: snö, kallt, mörkt .
Skulle du göra om du vann på lotto: jag skulle åka utomlands, och sen hade jag skaffat mig ett fadderbarn,
på bumsen, för det önskar jag mej.. och har dock inte så mycket pengar just nu, för allt går på kläder..

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. bh
2. raggsockar
3. mjukisbyxor
4. polotröja
5. tjockiströja
6. friidrottstights
7. trosor

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: nej, det kan jag väl inte påstå, pratar hela tiden känns det som.
men är det någon jag är intresserad av, så blir jag lite småblyg :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: SWEEET 18 :D:D:D
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: ja, faktiskt..
Använder du huvtröjor: ja, när jag tränar :) inte i skolan så ofta.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: naej (:
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: jag trivs bäst med att umgås med
killar, men min tjejkompisar är underbara, såå.. både och :)

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång:)
Sommar eller vinter: Sommar
Sova på sida, mage eller rygg: sidan, först vänster , sen höger när jag väl håller på att somna (:
Kramar eller kyssar: Båda, men mysigast är nog kramar, långa o mjuka :) mums !:D

Kommentarer
Postat av: marielle

krya på dig johanna :)

btw, vilken fin banner du har!

2009-02-11 @ 20:55:06
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: Anonym

åh, tack marielle (:

<3

2009-02-11 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0