the world just turned beacuse of you

en helt underbar förstadag på praktiken ! även om jag verkligen fick kämpa mig igenom den.. fick lära mig så mycket nytt, och träffa på folk med sjukdomar/skador jag aldrig tidigare bemött ! skrämmande men lärorikt :) finns så starka personer i denna värd, och 7 av dom har jag mött idag. tyvärr har jag tystnadsplikt, så får inte säga mer, men oj vilka fina människor. och sjukgymnasterna/terapefterna,patienterna & doktorerna är helt fantastiska !

kvällen spenderades på sjukhuset.. inflamation i hela nacken + halva bakhuvudet. KUL !
ingen träning på lääänge.. men har fått stark medecin nu iaf..

you make me feel good,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, stackare :(

2009-02-23 @ 21:09:20
Postat av: till anonym

det är inte synd om mig !

jag klarar mig, :)

belive me..

2009-02-23 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0