världens finaste tjej

HANNAH ANDERSSON !
när jag verkligen va som tröttast, o mest uttråkad, ringer det på dörren, o där står hannah med en "krya-på-dig present" :D det blev en väldans massa prat med henne, vi har missat så mycket ;o & självklart också mycket skratt ! det är liksom vi :D den här tjejen är underbar på alla vis,! och hon förstår mig, hon vet hur man gör för att göra mig glad, hon vet hur jag mår, även om hon inte frågat ! hon är toppen , och hon är min tvilling, min syster min bästa tjejkompis !<3
det har liksom varit vi sen 2.an på gemlaskolan, 10år sen vi träffades första gången, o sen dess har vi varit oskildaktiga!



min dag har annars varit bra, men inte mer än det ! fick gå hem klockan 12, efter Wii-spelande med en patient , balansskola och möte med Ulrika :) en toppentjej verkligen ! nu vet jag allt jag behöver veta, o jag ska verkligen plugga till detta efter gymnasiet, ! annars har dagen varit dryg, har mest legat i soffan o kollat sprintstafett, GRYM JOBBAT Lina&Anna! :D, har också ätit godis ! hannah räddade min dag, tack vännen !  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0