and it´s friday again!

en skön sådan :) naturkunskap o maaassa flams med Christoffer
Anna & Linn! Martin var också med på ett hörn kan jag erkänna !
engelska, och uunderbara henke ;s test på grammatiken som kanske
inte riktigt gick bäst. men vafasen ! eget jobb i biblan, jag gick ner,
satt med marcus en stund, sen så slutade vi visst :p sköönt lektion!
jag & mamma åkte till sjukan, tog nya blodprov, oså!
träffade sedan anna, som va en superhärlig tjej (: skönt att prata faktiskt !
hoppas nu att hon kan hjälpa mig lite med andningen också (:
träning , denna gången med supergoa frida och plingan !:D det gick
faktiskt jättebra :) kul ! Louise kom sedan, den tjejen är helt knas i bollen !
:D haha, fy va kul att det går bra för dig nu vännen :)
nu är jag hemma, o kvällen blir slapp . skulle egentligen till stenladan,
men vi bangade ;p nu blir det mys med mamma och pappa, Let´s Dance
ikväll jue !^^ ha en fin kväll & njut av våran underbara spanienbilder
från förra året, SNARTSNARTSNART drar vi iväg igen !:D




hej snygging ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Så härliga bilder!

2009-01-24 @ 11:54:26
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: amanda

det är helt sjukt att det bara är 3 månader till vi åker till Spanien! UNDERBART! :D

2009-01-24 @ 17:39:25
URL: http://cykelnochjag.blogg.se/
Postat av: natalie

ser väldigt häärligt ut måste jag säga :)

2009-01-29 @ 20:49:25
URL: http://nathall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0