atte, träningsoverall & familjemys :)

uppe med tuppen klockan 08.45, eller rättare sagt, nära döden ;o
sjuukt trött. hade fått ett sms av marcus halv 2 inatt när jag sov.
det gjorde att jag orkade ta mig upp faktiskt ;p åt god frulle,
sen blev det att hämta hannah, o åka in till atlektikum !
träffade louise, sen blev det biffning med henne, skivstång
& maaassa bålstyrka ! det behövs !(y) ett och ett annat skratt¨
måste jag erkänna också!:D träffade också underbara carro.
pappsen o jag åkte sedan o köpte en ny IFKoverall på teamsportia,
blev lite prat med mikaela där också!:) en trevlig tjej vill jag lova !:D
bilfärd hem, sen mat !sen fassnade jag i alla skolböcker, !
nu är både engelskan & svenskan helt klar !:D det blev bra tror jag :)
naturkunskapen är också klar, o träningsdagboken renskriver !(y)
toppen ! nu är jag lättad !kvällen ska tillbringas med semesterkompisarna,
adam&oscar med familj! tacos och maassa gosaker !^^ det gillar vi !
ha en fin lördagskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0