bring it on

Bring it on - Again
Bring it on - All or nothing
Systrar i jeans .

min dag har varit fylld av filmer !:)
haatar att vara sjuk egentligen, men idag va
det rätt skönt att sova länge, o bara slappa.
jag har dock klipptid klockan halv 4, känns lite sådär.
huvudet köttar, febern vill inte gå ner, o magen vill
iinte min väg ! men efter ngr alvedon ska vi nog
se att det blir bättre !:D & ikväll är det släktkalas för
emelie som fyller 20, är dock inte säker på att jag ska med..
men vi får väl se.
nu har jag ringt och kaanske fixat praoplats på Rehabenhet,
sjukgymnastiken, det känns bra !:D på tisdag får jag svar !
great. annars har jag fixat ett andrahandsval, en sjukgymnast på
lassarettet, som åker runt o hjälper folk med övningar och håller
i vattenpass osv ! :D detta kommer bli toppen !
nu är det dags att bädda ner mig i soffan igen, :)
puss&kram



kusinemelie blir imorgon en stor tjej, kan man knappt tro, men faktiskt
så blir hon 20 år, TJUGO ÅR ;o gaaalet, känns som om du nyss va 17,
precis som på bilderna ! aja, ha världens finaste dag ! :')
<33 jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0