I wonder what it's like to be loved by you

en sköönt sovmorgon vill jag lova, halv 10 började träningsläran !
ett & ett annats skratt hanns med, innan matten började .
alla blev då lite depp, en oförberedd diagnos väntade,
det kändes kanske inte toppenbra, men det kanske gick bra ändå,
vem vet? :) sen blev det iaf tyska & också där blev det mycket skratt !
erik & jag vänade på träningen i 2h tillsammans, allt från att kittlas
till att spela in hur vi låter i telefonen !^^ knas, men kul !
träffade också anton.  sen blev det träning, 90-30, 20stycken !
klarade  dock bara 18. men ah.. va rätt depp därefter vill jag lova !
tack amanda & hannah för att ni är så fina :')
& tur också att sebbe finns att prata med när jag kommer hem,
han är knäpp, en jättefin kille :) fast det är ju dock alla killar i åseda !
klockan är 21.08, time for bed ! tröttheten är redan framme ;p
imorgon ska jag på simlärarutbildning på morgonen , sen ngr lektioner
och därefter träning o sen hockey med lina :)<3
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0