Idrottsgalan !

"Vill man så lyckas man"

den här killen, han fick "Sportspegelns pris", !
& hans motto är : "Vill man , så lyckas man".
han har så rätt så. efter allt han varit med om,
ja, jag satt o grät. en sån stark kille har jag aldrig hört
talas om ! det är inte rättvist, men han har visat
att allt går, bara man är stark, !



min dag ahr bestått utav skola o träning..
ingen topppendag, men nu är jag glad ändå:)
marcus byter till katedral så snart som möjligt !!
:D:D<3 tänk att ha sin bästa vän tillhands hela tiden !
kan inte bli bättre :')
nu är det sovdags ! puss&kram !

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, vad avis jag blev nu ;D

hahaha, men jag är glad för din skull ^^

2009-01-20 @ 12:28:14
Postat av: Louise

Ja, han var supersöt. Så starkt av honom!

2009-01-22 @ 19:27:19
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0