Ikea, älskade ikea !

puss på en underbar dag :) två korta lektioner..
sen slutade vi halv 11, mamma,pappa&jag tog bilen
med ett stort släp därbak o åkte mot älmhult,
närmare bestämt IKEA !:D älskar det !
dt fick bli en ny soffa, två fotöljer, ett soffbord,
massa kuddar, kökssaker, lampor o massa småsaker !:)
så nu har vi möblerat om, o vi har monterat upp allting!
och efter många om o men så gick det galant !^^
en dag fylld av skratt, skämt och mys . mina föräldrar är mysko.
men vi har kul iallafall, kan säga att vi hördes över hela ikea när
vi fick ett skrattanfall vid "ta-själv-lagret" , fyfabian vad vi skrattade ;o
men vad är ett ikeabesök utan ikea-köttbullar ? - NADA !
och lite gott mangote satt inte heller fel, Kundvagnsrally med pappsen
och att reta mamma är AALDRIG fel ^^ Jag älskar er, <3
kvällen tillbringades faktiskt okså med mamma & pappa, film o massa godis !
(y) SAKNAR SYSTER,  men hon har det toppen borta i stöten !

mobilkameran är sugit dålig, men ah, mamma kämpar med kartongerna ^^

5 kundvagnar, 3 personer = kaos !;D

mina jeans slutade i frysboxen, efter att mammas tuggumi fassnar i rumpen på mig !;)

resultatet blev dock bra, tro det eller ej !

underbardag :) imorgon åker jag till åseda, ännu bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0