lovely wednesday

sjukhuset klockan 11, arbets-ekg, blodtryck, vanligt ekg, puls..
& jaa, gud vet allt ! men det gick bra ! allt cepade ett tag,
men tillslut klarade jag av allting ändå :) en underbar sjuksköterska!
jag åt lite mat, sen hem en sväng, buss in till staden igen
& därefter träning :) en träning som gick galet bra ;o (y)
Längdhopp för första gången på en månad, med full anstas !:)
åh, va kul det är ! Janne filmade också, så nu vet jag avd jag gör för fel/rätt !:D
det känns bra inför pallas :) nu ska jag ta en promenix , dricka en kopp te
och slappa framför tv.n . sköt om er, <3


den här tjejen, hon är underbar på alla sätt o vis ! hon kan verkligen få mig att må bra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0