määäälmoe

18.00 ikväll lämnar vi trista växjö, och far mot skåne :D
närmare bestämmt malmö !:) tävlingar där, hela helgen !
imorgon ska jag hoppa längd, kroppen känns lite småseg
efter febern igår, men jag ska försöka, nu är jag iallafall heelt frisk !
louise & jag tränade bålstyrka imorse på atte ! maassa folk där ;o
en fotbollstunering närmare bestämmt. massa sjuka killar
som va rätt trevliga vill jag lova !;D
eftersom att jag redan innan vet att det alltid blir fel när jag packar,
så börjar jag nu för tiden i god tid, så jag började igår.. men
tro det eller ej, så är jag faktiskt inte ens halvvägs ännu,
jag lägger i, tar ut, lägger i, tar ut.. ändrar o har mig ! men förhoppningsvis
är det snart klart ! hotell ibis i malmö blir det inatt, Ellinor,Johanna&Isabella
i ett rum , kan inte bli annat än skratt ;) ha en fin lördag o söndag,
KÄRLEK, <3

imorgon ska jag ha KUL, för friidrott är bland det roligaste jag vet !
håll alla tummar för martin, som idag tävlar i kalla bollnäs !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0