myskväll

ja-a.. en besvikelse på hanaslöv;o liftarna hade pajjat,
men istället blev det en riktig myskväll med två av dom bästa i mitt liv !
hannah&tove, :) film (tre döttrar och en mamma), och så en maaaasssa
prat & skratt, som verkligen behövdes ! jag mår bra av er, <3

träningen idag va i en klass för sig !:D en maassa skratt med hannah
& ett gympass som verkligen va längesen man körde !^^  det gick bra !
bålstyrka o koordinationslopp blev det sen ! ett bra pass (y)

en mysig promenad i skogen med min kära ipod har jag också hunnit med idag,
att gå runt där i den underbara solen o sjunga så högt man kan, och snön under skorna
det är livet !:D

slutbabblat från min sida, hoppas alla har haft en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: johan berneson

hoppas jäklar mig i att snön inte smälter till helgen, vill dit och åka :(

2009-01-08 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0