one step at the time..

there´s no need to rush..

en jäktig dag må jag säga ! skola, en rätt slapp skoldag iofs..
maten va en hit kan jag lova, citrontävling, Marika,Sofia,Lina,Hannah & Jag,
och så malin som domare, och OJ va vi skrattade :o hela matsalen kollade..
träning därefter och maasa sjuka skratt med världens bästa hannah !
:D ahha, heeeelt galet ;o oj, hela tipshallen hörde nog ! riktigt kul !
träningen resulterade häckgång och flowing med hannah&ellinor!
klockan 19.00 kom våra små löparkidzz, träningen blev lite av en flopp,
kom inte så många som vi trodde, men dom är söta iaf ! går mig
liiite på nerverna ibland dock ;)
efter löparkul mådde jag lite sådär, frös o magen gjorde svinigt ont ;o
tog febern, o termometern visade 37.8, ajaj, VILL INTE BLI SJUK ;o
absolut inte nuuuu.
nu är det mkr sömn som gäller , o massa frukter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0