Pappa,Jennie&Johanna-dag :')

idag stod Kosta outlet på schemat !:D
Pappa,Jag o jennie åkte iväg ungefr vid halv 1
och tillbringade sedan våran dag i affärer :)
jag fick lite träningskläder och smått inhandlat !
en fin sjal, ett lyckoarmband, 2 par björn borg-trosor
en träningströja och ett par mjukisbyxor .
gött med lite nytt :') sen blev det kortspel, Skipbo, med
Pappa&Jennie, god mat och fruktsallad också !
mamma kom också hem vid 8, en familjekväll idag igen !
underbart väder har det varit även idag, ett perfekt skidväder ,
synd att vi inte har mera snö ;p
Jag saknar Hannah&Louise som är i Norge, dom behövs. <3

kinesiskt handgjorda pärlor, ett lyckoarmband kallades det !

nu ska jag sova ! guten nacht !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0