ta mig bort från verkligheten.

ja, bara bort från allting, ! tur att det snart bär iväg till spanien med underbara vänner..
<3 det kommer bli heeelt underbart, träna, sola, umgås, ha kul, skratta, dansa !
åh, vad jag längtar ! det är dock 3mån kvar..
i helgen åker jag till åseda, det är som att åka långtlångt iväg, o bara vara !
jag älskar att vara där, för människorna där är underbara !<3
och min älskade mormor bor också där, henne tycker jag mycket om vill jag lova !:')

jaja, jag vill bara bort, som ni kanske förstått.. allt bara snurrar..
killar? träning? andningen? skolan? vännerna? fan !

det bästa som skulle kunna hända just nu, va att marcus bytte skola om två veckor!
till min !! hoppas att det går igenom :) jag blev sjukt glad när jag fick veta iaf !

 

Kommentarer
Postat av: Sara

åååååh vad glad jag blir för din skull isåfall !

Du anar inte !

Men jag vet , allting bara snurrar, men någpndag ska det bli bättre för oss båda, så länge vi har varandra fixar sig allt ! <3

2009-01-16 @ 10:37:20
Postat av: LISAAAAAAAAAAAAA

du är så rar johanna och allt du säger betyder verkligen jättemycket, allt är helt enkelt guld värt. och om jag lovar dig att jag aldrig ska sluta kämpa för detta så hoppas jag att du kan lova mig detsamma. att aldrig sluta kämpa och visa att du är STARK ! för en dag kommer jag klara det, och en dag kommer du att klara detta, inga tvivel på det. bara vi är starka <3

2009-01-16 @ 14:22:20
URL: http://lajzie.blogg.se/
Postat av: amanda

ja, det var polen :)

vi ser fram emot Spanien, men innan det ser vi fram emot månader som blir bättre och bättre ju närmre resan och våren vi kommer.

Johanna, du är fantastisk <3

2009-01-16 @ 18:36:31
URL: http://cykelnochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0