Ta mig till havet & gör mig till kung

kvällen har varit toppen :)
god mat och mycket skratt med familjen hos Adam,Oskar,Pia&Johan .
det blev Köttgryta med pressad potatis, nötter och grönsaker !
sen spel : Det försvunna Diamanten, och gitarrspelande :D
nu kan jag hela "Ta mig till havet" på gitarr efter en snabbkurs
med miniadam :) han kan ju vara den bästa 11.åringen på gitarr ;o
helt galet :) sötnos ! det blev sedan uppspelning för allihopa,
och fruksallad med vaniljglass och pressad vit choklad :) mycket gott allthop!
jag är nu väldigt tröt, o cyklade därför hem i en racerfart, (hatar att cykla själv;o)
nu ska jag sjunka ner i soffan o kolla på ngn bra film, förmodligen "systrar
i jeans" för jag tycker så mkt om den filmen :) mysigt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0