tränatränaträna

det är en del av min vardag, en galet stor del, & jag älskar det !
sprint stod på shemat, starter, frekvens och 90m*4 :D
Louise &Jag köttade på, ! jag är glad att jag har dej vännen !
pallasspelen i helgen, inte så höga förväntningar, men det ska
blir så sjukt roligt ! men varken martin eller alex ska dit, o det är rätt drygt
faktiskt..  men aja, det ska bli kul att tävla igen :D:D
skolan idag har förresten varit toppen, tur att man har underbara
klasskompisar :) fick reda på fairplay grupperna, o det kan inte bli mycket bättre !
hannah&jag på gemlaskolan som ligger granne med mig typ , 1 timmas
föreläsning om fairplay för 4.orna, sen slutar vi !;D greeeat ! pusssssssssss
James Morrison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0