16juli

en dag som har innehållit sol, fina vänner och mycket skratt (: jobbet var toppen! hannah&jag chillade med gustav&erik ngn timma, innan vi sedan satt och solade med Oliver & Sebastian, vilket var mycket trevligt! :D underbart väder idag, hannah &jag har inte bara slappat, vi har även klippt buskar & fixat lite ;D

dagen igår spenderades först på jobbet, när jag sedan kom hem möttes jag av ett kort från kroatien, andreas och anna på köksbordet :D gissa om jag blev glad (: (y) sen umgicks jag med carro, simon, sara & jocke hela kvällen :D trevligt <3

nu ligger jag i carros säng tillsammans med henne, simon och jocke, o kollar allsång i linneparken på tv :D ha det fint !

bilder kommer när jag får tillbaka min dator :D <3

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Jo, det var dig jag menade. Det var jättekul att träffa dig, det är det alltid. Jag ska till Laxa både lördag och söndag så då ses vi där. :):) <3

2009-07-17 @ 17:28:14
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0