det finns inga svårigheter, bara möjligheter

allt är möjligt, om man bara tror (:

en underbar dag på jobbet, fina vänner, slapp och skratt med bästis :)
vi har hittills tjänat 1400, på 2dagar (y) mycket bra!
har även hämtat ut material inför sommarsimskolan, baddräkt,
t-skirt och pärmar, det kommer bli topppppen :D underbara sommar!


en sak jag länge har tänkt på är varför folk ska ha så himla mkt fördomar mot andra jämt.. ta ett exempel ; Blondinbella.. många påstår att hon är en dum blondin, en uppblåsbar bimbo som tror som är bäst! och dessa som påstår detta, de känner inte henne ens.. jag menar, vad har dumheten att göra med hennes utseende & sätt att prata? jag menar inte med detta att hon är ful.. nej, inte alls, hon är söt! men vissa klagar på allt som har med henne att göra.. jag läser hennes blogg, och vet ni? hon säger mycket kloka saker, hon är insatt i väldigt mycket, hon skriver en bok, hon ska vara med i en film, och lär tonårstjejer att börja vara nöjda med sig själva istället för att hitta massa komplex! jag gillar bella, starkt, hon är en förebild, hon vet mycket och hon är stolt över sig själv! hon tror på sig själv! jag tycker att det är häftigt, det är inte många tjejer som vågar det.. de undrar vad alla andra ska tycka, hur man ska bli bemött.. om det finns någon som isabella, så finns det hopp för unga tjejer att våga stå upp för sig själva..

allt för mig idag :D PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0