falkenberg underbara falkenberg

jag & världens bästa vän åker imorgon, onsdag, till detta underbara ställe! :) på skrea camping ska vi bosätta oss i 5 dagar tillsammans med våra fina syskon ! träffa pontus som har med sig 4toppenkillar från hans place, & sen lär det även bli några nya ansikten i våra liv dessa dagar! det kommer blir grejt! bara att få njuta av vårat sommarlov, som snart börjar dra sig mot sitt slut! tro det elelr ej! men först 4 veckors jobb till efter min enda veckas semester! (:

dagen har spenderats på staden med lina :) lite shopping (lägg märke till liiite), för det inhandlades bara en BH och ett linne för min del! men det va mycket mysigt! åt mat på coretto, samtidigt som vi hann med en väldans massa prat! sen blev det en smoothie på Mimmis´s cafe :) mycket mysigt! Lina är toppen <3

efter en promenix med carro, jocke och totte är jagnu väldigt trött o borde snart sova :) har snott syrrans dator en stund, för jag hade inget att göra!  menmen, sängen väntar ! Ciiiiiao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0