johannadagen

ja, faktiskt så är det min dag idag (: och alla andra johannors :D det är nämligen våran namnsdag :)

tänkte faktiskt berätta om våran halmstadtripp, för nu är datorn igång igen :D

18/7 - 09
07.15, erik hämta upp mig och hannah på värendsvallen, för att sedan rulla iväg mot halmstad, närmare bestämmt, laxaspelen 2009  (: underbart! vi umgicks med miriam & erfraim så gott som hela dagen, träffade också många härliga människor! såsom sara, sandra, carro, olivia, ellen, martina, filip, carl, lina, isabelle, lisa..ja, kommer inte på mer nu, men många mer träffade man såklart (:  kvällen tillbrungades med miriam, efraim, erik & hannah, vi lagade mat, skrattade, pratade, myste, badade kvällsdopp ( HELT UNDERBART), tog en massa kort ..som miriam just nu har, skrattade ännu mer, dansade, sjöng, och tillslut stupade vi i tälten klockan 00.00 ungefär (: jag, erik & hannah delade tält, en madrass gick sönder under natten, så jag kan inte påstå att det va så skönt ;p men kul hade vi iaf ! det är ju huvudsaken (:

19/7 - 09
vi vaknade första gången vid 07.00, sen gick erik o la sig i bilen, jag och hannah sov en stund till, närmare bestämmt till 08.23, vi gick upp, packade ihop tältet, åt frulle och begav oss sedan till tävlingarna :) miriam & vickan sprang häck, och oj, som jag blev imponerad utav dom ;o helt galet ! 2.a och 3.a :) härligt tjejer! jag träffade fina louise en stund efter att hon hoppat tresteg, och vännen.. jag tror på dig, du är grym, allt lossnar snart.. tro på dig själv, och du kommer lyckas snart!  du är min inspirationskälla, jag älskar att se hur mycket du brinner för friidrott (: klockan 19.00 rullade bilen hem, tillsammans med lollo och hennes familj, och 1timma(!!!!) senare va vi hemma! jocke körde för fanken i 180 på vissa vägar! det brukar ta två timmat till halmstad ;o haha, men det va en upplevelse det med, dock var jag väldigt rädd!

gårdagskvällen med carro va sjukt bra,
du är så himla bra vännen, skönt att ha
dig att prata med, du känns som min
storasyster och jag älskar det <3
& gissa om  jag är glad för hennes skull?
svar : JAAAAAAAAA! hon har nämligen
pojkvän nu :) åh, han är en fin kille,
och dom passar väldigt bra tillsammans (:

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Du är en ängel fast på jorden. Du är så himla glad och härlig. Tack <3

2009-07-21 @ 19:41:09
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: carro

åh johanna, vilka fina ord :D

du är en av mina bästa vänner och du vet att jag alltid finns där för dig! <3 och om det är nått så vet jag att jag alltid kan komma till dig och prata :) alltid!

jag älskar dig och vi har alltid så kul ihop, och jag kan gärna vara din storasyster :) haha

<33

2009-07-22 @ 15:33:13
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0