olsmässan 2009

fredag-söndag ; festfestfest :D helt galet !

tack anna för två fina förfester, med härliga människor, musik, skratt, spel, kubb, nya vänner & två underbara kvällar! om fredagen var helt sjuk, så var lördagen helt sinnessjuk! haha ;D åh, vilka fina människor det finns! skratt gånger tusen, dans till jag inte orkade gå och en nacke som gjorde sjukt ont när man skulle sova! det sket jag i, för allt var så himla bra! söndagen tillbringades med Jonathan, Hampus, Oskar, Tobbe och Anton, mycket trevliga killar! :)

jag är ensam hemma nu i en vecka, sjukt tråkigt, men jag har bokat in fika med Jack imorgon, med frida på tosdag och sen bär det öppet för förslag :) underhåll mig gärna :) nu ska jag laga mat! sen blir det att åka in till stan o träffa elin för att planera sommarsimskolan.. jobb mellan 16-20, :) great ! Pusss&Kram

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Kom ner till Vellinge? haha :)

2009-07-28 @ 00:10:46
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0