".. skolan är för tusan bättre än detta.. eller?"

nej, jag tror faktiskt inte det om jag tänker efter ;) jobbet är sjukt gött! jag får möjlighet att steka hela dagarna, samtidigt som jag umgås med bästis dagarna till ända! heelt underbart!! idag har vi nog skrattat mer än vanligt ;o det kom ngr maskar på besök.. när vi idag rensade ogräs!
hannah ; men gå här i från, eller lever du inte?
jag : (tänker) är hon knäpp? jag sitter ju för tusan här ;o
hannah ; men va tjurig då, va det!!
jag ; hannah, vem pratar du med ;o?
hannah ; Maskarna !!
det låter inte kul nu, men det va faktiskt riktigt roligt! där sitter hannah och har en konversation med maskar ;o sen blir hon skiträdd varje gång hon ser en mask som rör sig ;p haha!! vi la oss 1h vid växjösjön o stekte innan lunch, sen spelade vi även kort en halvtimma ;p ingen kollar oss, så vi slappar mest ! sjukt gött !

ikväll är familjen eriksson bjudna hit på mat :) sen kommer bästishannah också, för hon är ensam hemma, och då tyckte far synd om henne ;p så ikväll blirdet mys med fina människor (: Imorgon drar vi till halmstad ;D erik, hannah & jag :D laxaspelen, hagön, mys och fina vänner :D PUSS!

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Naw, tack så mycket! Du ger mig hopp. Du är också så himla fin! <3

2009-07-19 @ 20:36:46
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0