we can work it out

Falkenberg 2009 <3

8 Juli, Onsdag ;
Bussen rullade iväg från alvesta klockan 14.00, och 2.5timmars bussfärd väntade för mig och syster (: vi underhöll oss med hjälp av ipod, dans, sång och skratt ;D greeejt! väl framme i halmstad, så hämtade hannah&amanda oss med bilen innan vi rullade iväg mot falkenberg! packade in oss i stugan, sen gick vi o checkade läget, :) träffade pontus, mattias och victor .. det började sedan åska, så vi gick hem runt 12-tiden (: mysig kväll!

9 Juli, Torsdag;
09.00, ringde klockan, hannah hade redan varit ute o sprungit :) vi ville ta vara på varje sekund av dessa underbara dagar, så vi ställde klockan nästan varje morgon :) Dock en dag utan sol i sikte, men med filtar, täcken, kuddar, yatzy, sång och dans så bäddade vi ner oss på gräsmattan och bara tog det lugnt (: Vi gick därefter hem till Pontus och Lucas för att spendera några timmar i deras stuga, mattias & victor kom även en stund! efter maten gick vi en runda, carro, hannah, jag, jennie & amanda, då vi va nere vi stranden träffade vi på några nya ansikten, nämligen Daniel, Jacob, Alban och Adam :) vi spenderade hela kvällen och natten med dom! det stavades nattbad med kläderna på, mys hos adam, prat skratt och fiiiina killar! Vid klockan 01.00 va vi hemma, och hannah&jag begav oss hem till Pontus, för att kolla film med han & lucas :') därefter va denna dagen slut!

10 Juli, fredag ;
Ny dag, nya möjligheten :) ingen sol så långt ögat kan nå dock.. Grannen Frans fyllde år, vi köpte godis, skrev dikt och sjöng för honom, sen blev det även fika där :) systrarna andersson och adolfsson åt sedan massa exotiska frukter, doppade i mjölkchoklad! sagolikt gott! såå himla mysigt (: Vi träffade därefter daniel, jacob, alban och adam på stranden och myste med dom på en klippa, medans vi kollade solnedgången .. vi tillbringade sedan kvällen/natten hemma hos alicia och frans med fina vänner! sov i tält på natten utanför stugan, då vi hade besök utav pontus och mattias till klockan 05.00 på morgonen !,o

11 Juli, Lördag ;
Vaknade, åt frulle och begav oss snabbt till stranden! solen sken lite idag faktiskt ;o fast lika snabbt som vi kom ner till stranden, så blev det molnigt, och vi fick inte se solen mer..  Vi gick till stugan, va sura på vädret, men kom snabbt på att vi kunde sätta på oss ansiktsmask o bara chilla :) mycket mysigt! Vid klockan 19.00 åt vi på en mysig resturang.. alla va sjukt mätta därefter, galet! vi köpte godis, sen gick hannah & jag till pontus stuga en stund.. där även mattias, victor, lucas och joppe var! senare blev det film med alicia, frans, jennie, amanda, carro, ida och hannah :) jag gik sedan o träffade damiel,jacob, adam och sam en stund innan Hannah & Jag sedan nanade över hos frans och loar :) somnade vid 05.00 även idag, efter mycket prat och skratt med fina vänner. galet!

12 Juli, Söndag ;
12.34, vi vaknade av att alicia knackade på! oj, klockan va redan halv 1 ;o vi har sovit bort hela dagen! snabbt i med frukost innan vi gick till en stor glassbar, o åt stooora mängder glass :D:D 6 übertrötta tjejer gick mot bryggan för att kolla utsikten och bara slappa :) klockan blev 18.00, och massa hejdå-kramar lämnades ut till fina nya vänner! vi syns snart igen :)

5 UNDERBARA DAGAR! <3

bilder kommer när jag fått från hannah, min kamera är söönder! :(