björnbröder

en fin dag med fina vänner runt om mig :) sjukan, skolan och sen kungsmads bal :D jag, hannah, anna och erik gick ner till stan efter tyskan, vi pratade oså, sen kom även louise till stationen :) sen kom ävem marcus och carro ! en trevlig pratstund :) sen blev det donken för mig o carro, har inte ätit där sen den 17februari (olycksdagen), men det va rätt gott (y) vi kollade sen på de underbart fina människorna nere vid domkyrkan! sjukt fina klänningar och håruppsättningar, OJ vad jag längtar :') jag har spenderat min kväll med datorn ! massa trevligt folk, :p nu ska jag kolla björnbröder ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna (Malmö)

tjo! Björnbröder är nått sjukt bra.

älgarna kan jag skratta åt i evigheter :)

2009-06-06 @ 11:08:18
Postat av: johanna

hahaha, så sjukt kul :p

2009-06-06 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0