dans, skratt, tårar, GALET!

ja, gårdagskvällen var helt sjuk ! förfest med tjejerna sedan shake i parken !:D MYCKET lyckat :) träffade underbara anna, en sån fin tjej får man verkligen leta länge efter, :') träffade även elin&dardan som var ute och spatserade ! härligt folk :)<3 hannah hittade sin flirt, och jag såg inte henne mycket under den kvällen vill jag lova! tove & carro umgicks med massa killar, och jag satt med johannes, joel & anna. tårarna rann, tack underbara vänner för alla ord, kramar och allt. <3 vid klockan 02.15 påbörjade vi våran färd hemåt, ;p sjuukt lång tid tog det. men när vi kom hem, somnade alla som stockar , sjuuukt skönt ! när jag vaknade, var jag fortfarande snurrig.. vi har tillbringat våran dag i solen, med tuusen vattenflaskor(eller okej, 5 var) och bara sovit :p sjuuuuukt skönt ! nu, innan vi åkte hem, träffade jag marcus, kände att det behövdes. kom dock ingenvart.. jag grät mest. bussresan hem var härlig, hannah, tove, jag och carro skrattade satan åt olika namn! TACK tjejer för allt ni har sagt och gjort nu denna helgen, ni är mer än guld värda, <3 jag älskar er ! & marcus, även om det aldrig mer kommer bli som innan, och även om vi knappt känner varann längre, så kommer jag aaldrig sluta älska dig. du är allt och lite till<3

Kommentarer
Postat av: carro

finns alltid här,

vi älskar dig <3

2009-06-14 @ 23:28:45
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag önskar att jag hade fått följa med, jag önskar att jag kunde göra så otroligt mkt för dig, men det känns som att jag inte alltid räcker till.

Jag älskar dig,<3

2009-06-15 @ 12:00:32
Postat av: Tove

Du är bäst gullet :) glöm inte det! love ya <3

2009-06-15 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0