en kväll i juni

ännu en fullspäckad dag, ! vaknade vid 09.11, BANAN också, försovit mig 45min ;o 9min tills bussen går. detta går aldrig tänkte jag! slängde på mig kläder, tog med mig en drickyogurt, och tog sedan cykeln och cyklade satan till bussstationen, men i allt detta stressande, så gick bommarna ner ;o inte min dag tänkte jag då! men jag hann tillslut i tid till stationen där hannah väntade! äntligen en lugn stund nu när jag får åka buss, men icke sa nicke, hade glömt nyklarna till skåpen med utrustning (y) jippie!

men dagen har varit helt underbar, tro det eller ej :) men ska aldrig mer försova mig (y) haha, vid 14.15 åkte hannah och jag bussen hem , jag la mig i solen en stund, men tröttnade snabbt, och gick istället in o lagade mat till la familia, så att det skulle vara klart när dom kom hem :) mycket snällt, enligt mig:) plockade också ur diskmaskinen, och städade iordning lite smått :) jag gjorde sedan en kiwismoothie och la mig o lyssnade på lars winnerbäck! GREAT!


vid 16.30 ringde min sjukgymnast, undrade hur det var och så :) hon frågade om jag kände att jag kunde öka min träning lite kanske? göra något som jag tycker är kul, men inte gör ont ! jag sa , sjäääälvklart, INLINES!:D:D hon sa att jag fick testa, men inte för mkt :) ååååhå, va glad jag vaar!:D tog på mig skrillorna och for iväg med lasses låtar, dunkande i öronen, med vinden som svalkade och med solen som stekte,heeeelt sjukt underbart helt enkelt ! jag va ute i 10min, sen gickdet itne mer, men OJ va glad jag är!:D hon tror på mig, lena är underbar! :) röd som en tomat, med svetten rinnandes och med ett leende på läpparna kom jag hem, och la mig i sängen o drack 2liter vatten !^^ toppen!

kvällen tillbringades framför allsång på skansen, ojojoj, vilken dag :) och vet ni? det ÄR faktiskt sommar nu :D fantastiskt! en sak till förresten! efraims mobil blev stulen idag på vallen! vilken himla ärthjärna tar en annans ägodel, har de inget samvete? nej, det verkar inte så! sjukt dåligt, ! hoppas nu att den som tog den, får så dåligt samvete, att den lägger tillbaka den där den tog den! jag förstår inte hur man kan göra ngt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0