happy

min dag började med träning på idrottskliniken :) skrev också in mina första körlektioner, 7 Juli, 17Juli och 17 Augusti (: greeat! sen ska jag bara köra på (: jag & mamma åkte sedan hem, drack varsin hallonsmoothie & åt god mat :) nu ligger vi i soffan och vilar, gööööttt (y) ikväll blir det mat och mys hemma hos stensson, lina fyller nämligen 18(!!!!!!!!!!!)år imorgon :D:D ååh, underbart ! hoppas och tror på en mysig kväll (: toppen !

& jaa, jag KAN vara den gladaste i världen idag :) allt går bra nu helt enkelt! man ska ta vara på dom dagarna man känner så, för det är inte alltid lätt här i livet. belive me, I know :) tro på allt, även det omöjliga, för allt är möjligt, om man tror (: peace and love/johanna

Kommentarer
Postat av: marielle

2009-06-17 @ 17:45:31
URL: http://alltommarielle.devote.d
Postat av: marielle

åh härliga människa , vad kul det är att läsa att du är glad ! om du är glad, är jag :) <3

2009-06-17 @ 17:46:35
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0