ID07-tjejer

sommarlov !!
sjukt sköönt, helt galet ! men overkligt faktiskt! konstigt,
kyrkan, skåres, buss hem, tv, dator, powernap, träning,
sen begav oss hannah&jag till lina för att checka hennes
& robban lägenhet ! sjukt mysigt (: vi spatserade vidare
till nikki för att där äta god tacos med många andra underbara
själar ! det blev musik, dans, mat, godis, skratt och AMÖBA!
like it !(y) hannah & jag tog bussen hem vid 22.20, men innan
det hann vi träffa marielle & johanna ! fina tjejer ! <3
jag spenderade sedan en timma hos extramamma pia
med familjen och deras familj ! greeejt ! nu ska jag sova och
tagggga för åsedadagarna imorgon ! MYCKET BRA !
hannah, tove, carro, johanna, elin & kaaaaanske marielle,
vi hoppas :D take care


Kommentarer
Postat av: joel

de kmr bli ös på åsedadagen:D

2009-06-13 @ 00:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0