kämparglöd & vilja

sjukgymnasten till att börja dagen med :)
lite nya övningar oså.. inget roligt med det inte.
va hema en stund, åkte sedan bussen in med hannah
allt från skratt till tårar innbar den resan. och tillslut
kom vi fram till vallen, där jag inte satt min fot på länge..
pratade med ingela och anna, innan hannahpanna
tränade ! jag tog tider och solade. sen blev det skratt
med sebbe, tagge, effe & hannah ! helt galet.. innan
anna skulle gå.. då brast nästan alla ut i gråt. den inspirations-
källa den tjejen har varit för oss är svårt att förklara. hon
är glädje hela hon. Anna, tack för ett fint år med dig :) 
vi åkte hem, nedstämda .. och nu ska jag snart ut med
carro & joakim :) det behövs ! ha en fin kväll.

och snacka om att jag blev paff när agne bergvall kommmer fram och säger : johanna, vad säger du när jag säger martin kallur? ;) undrar va i hela friden han och karin pratade om ;o haha, dock fick jag inte veta ngt, han gick skrattandes därifrån! inte bra ;p PUSS

Kommentarer
Postat av: frida =D

HAHAHAHHAHAHAH om Agne vet det.... då har det gått långt :p

2009-06-16 @ 22:41:16
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0