love is in the air

ojojoj, vilken dag!
vet inte om jag ska skratta eller gråta .
dagen började bra, med fins väder! halsen gjorde dock ont, o jag hade knappt ngn röst. det va brännboll för barnen, och därefter skattjakt , det som vi själva tyckte var sommar-idrottsskolans höjdpunkt nummer eeeetttt! det började spöregna, och dunderåska ;o sjukt! men barnen var glada, trotts att de va plaskblöta från topp till tå! hannah&jag va tvungna att
till busshållsplatsen, & jag skojar inte om jag säger att det kändes som om att folk hällde hinkar över oss!det var precis som att ha badat med kläderna på, och allt detta resulterade att jag nu har 38.8graders feber, sprängande huvudvärk och en näsa som rinner saaaatan! inte bra.. men jag kan bara skylla på vädret ;p jag har nu sovit i 3h och är rätt pigg, men jag får inte sitta här egentligen, ville bara skriva ett inlägg om min knäppa dag ;p från solsken till regn på typ 2sekunder.. från att vara relativt pigg, till att bli dundersjuk! nu ska jag sova igen! pusss

en av uppgifterna var att ta kort på en lagmedlem(kille) , som provade
ett par högklackade skor, njut av viktor :D hahaa

här ser man lite hur sjukt blöta vi va! men man ser inte hur man kände sig ;p

två dyngsura bästa vänner, men trotts det, väldigt glada :D

när jag kom hem gjorde jag en god fruktsallad, med glass och apelsin-
juice (: toppppen! och sen myste jag ner mig i sängen, med en bra bok,
och teeee (: göööött! ha en fin kväll! nu ska jag nana!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder :) PLASKblöta är ju ordet. Det kom en bil o körde precis bredvid mig så jag blev överkörd av en våg på 2 meter typ... :p haha skrattade som fasen där för mig själv.



Hoppas att du mår bättre nu! Vi ses nån dag. Pussss

Ps. Hörde att vattenkriget hade fått en sjukt kul start!!! :D Ds.

2009-07-06 @ 17:52:06
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0