music is my way of thinking


sommaridrottsskolan har dragit igång igen, denna gången med 25 barn,
på 5 ledare :) jag har en grupp på 7 galna ungar, ! en härlig dag med skratt,
fjant, lekar, namnproblem och underbara vänner :D

arvid, stina, victor, björn och gustav (: lina och marcus fattas!

carro och jag köpte en påse med tobleronechoklad, och cyklade ner
till mullavad för att bada & sola, mycket mysigt (: har nu tillbringat kvällen
med henne! kom nöjd hem för en stund sen efter en tävling med småkillarna
uppför backarna , där jag vann ! mycket viktigt ! claes och hugo,
kom tillbaka när ni tror ni har en chans! ;) nu ska jag duscha, och sedan
sova ! en härlig dag på värendsvallen väntar imorgon igen :) då blir det friidrotts-
grenar :D take care .

och btw så fullkomligt äääälskar jag detta underbara väder!
tack för mig !:D

Kommentarer
Postat av: Liselotte Hultgren .

Tack :)<3 jag gillar att läsa din blogg med, läser den varje dag.

2009-06-23 @ 18:18:25
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0