sommarsommarsommar

en härlig dag, med solsken och leenden till max :)
mormor kom till växjö vid halv9, mor & jag hämtade
henne på stationen & köpte därefter blommor
och åkte till jennies avslutning på bergunda!tänk
att även hon blivit så stor& slutar 9.an nu! ;o
mötte upp eva & hannah, sen kollade vi på sång,
rektorns tal & stipendieutdelning! det avslutades i
klassrummen, med tårar från alla 9.or ! oj, det
vattnade i ögonen på mig också kan jag säga, tänk
vilken underbar tid högstadiet var ! :) <3
det blev sedan en god jordgubbstårta, för att fira :D



hannah, amanda, jennie & jag begav oss sedan ner till mullavda för att  sola oh bada !:D träffade en massa folk där, och det blev 2 mysiga timmar! toppen helt enkelt :) när jag kom hem igen, så gick jag med världens sötaste ungar till macken & köpte god glass! det var en händelserik promenix/cykeltur vill jag lova ! sötungar<3



ikväll blir det picknik med fina vänner ute på ängen :)
fitar, te, fika och bara mys ! TOPPPPPEN! Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0