värendsmästerskapen i fotboll :)

en helt underbar dag! vilken lag-känsla, vilken lycka, vilken glädje, vilka människor :D (y) toppppen! det var idag dags för fottbolls-vm :DD mitt lag (brasilien) var sjukt taggade, trotts det att de inte hade ngr avbytare, och var 4 stycken! vi kämpade på bra! och lyckades vinna några matcher, innan vi tillslut hamnade på 3.e platsen :D greejt! jag va helt inne i matcherna, hoppade runt, skrek, skrattade & var sjukt nervös ;) efter matcherna, gick jag och hannah ner till stationen för att träffa fina marielle! <3 det är glädje och lycka :) tog bussen hem, och har nu tillbringat min eftermiddag med att packa, övningsköra, handla och umgås med sara :) jag plockade en bukett blommor för att sedan gå tillsammans med carro & sara till joakim för att fira hans 18(!!!)årsdag:D grattisgrattisgrattis . nu har jag kommit hem igen, och skka duscha, och packa i det sista innan jag lämnar växjö imorgon föra att åka mot göteborg :') underbart!ha en fin helg (: puss&kram


en söööt arvid :D

mitt fina lag !:D fåå , men ack så grymma :D
dock saknade vi gustav, björn och marcus :(

det vinnnnnnande laget : Pooooortugal :DD

taggggade småknattar påväg till fotbollsplanerna :)

heja oss :D iaf de 4 barnen som va med (y)

nu är der bedtime, hörs på måndag :D
pusssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0