18 dagar kvar :D:D:D:D

heeelt galet, om 18 dagar och ngr timmar, så sitter vi på flyget
påväg till uuunderbara spanien ! toppen helt enkelt :)
jag längtar så jag håller på att spricka, packningslistan kommer
upp på bloggen imorgon ;D haha ! jag är helt stirrig !
8 dagars stekning, !!!! ingen träning, så det är ju ett minus
såklart, men jag ska njuuuta ! så mkt det bara går (:

dagen har varit toppen, skola,konferens,kolla träningen
sen barnträningen.. det sista är dock inte särkillt toppen,
mest jobbigt ;p haha, men jag hade frida som skötte snacket,
och piggade upp stämningen :) <3 henne kan man inte annat
än tycka bra om :) så är det bara ! nu ska jag sova,
imorgon väntar en fullspäckad dag på sjukhuset, ..
sköt om er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0