23

ny vecka, nya möjligheter & änne ett kliv närmare den 14 april, vilket innebär spanien !! :D  sommarjobb är så gott som ixat nu, över 90kronor i timmen sitter inte helt fel kan jag lova. nu hoppas jag bara att jag får det, (: dagen idag har varit brabrabra, skola, som bara innehöll skratt ;p fast folket skrattade inte med mig idag, utan mot mig, kanske inte för kul, men man måste ju bjuda på sig själv ibland ! dock sa jag inte det jag gjorde med mening, jag va seriös ! jaja, intresseklubben antecknar, ! jag har iaf haft en toppendag :D & när jag va som mitt innei mitt eget liv där på staden, mot stationen, så kommer marielle från ingenstans, då blir man glad, när en glad & underbar tjej plötsligt kommer utan förvarning !:D vi pratade i en timma, hon åkte hem, o jag gick upp till sjukhuset o hälsade på morfar, träffade därefter anton en liten stund, innan min buss gick hem tjugo över 4 :) nu har jag somsagt skickat in sommarjobbsansökningen
(: greeeejjt ! one tree hill väntar, ! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: marielle

jag blir SÅ glad av dig johanna !

2009-03-24 @ 17:32:18
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0