borås

efter en fullspäckad kväll sitter vi nu är i saras rum o småpratar lite :) Hannah,Sara & Jag ! vi kom precis hem från bussen , klockan är 00.14, o min kväll har varit greeejt ! Träffade Alex & Martin på stan klockan 21.00, gick en sväng, satt sedan på ett berg o pratade, skrattade o myste ! fyyy som jag har saknat alex&sara !! men nu är jag här, o jag njuter av varje sekund :) tågresan gick också bra, en massa skratt med hannah i 3timmar, lite prat med anton i telefonen blev det också! nähe, nu är det time for bed, klockan 08.19 går bussen till staden imorgon, sen går tåget till göteborg klockan 08.54, ajaj, lite tidigt !:D men oj va kul att träffa friidrottsfolket igen :D(y) greeeat ! hoppas alla hade en lika bra kväll som jag ! Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0