en fin helg, med fina vänner,

ja, så kan man sammanfatta min helg :) även om jag inte kan göra så mkt, så har helgen varit great ! filmer,mys&lite småpromenixer (y) dagen idag började tidigt, kunde inte sova.. jag ringde o väckte anton klockan halv 9, som jag lovat,..
& vid halv tio kom han med cyklen till mig, o vi hämtade joel lite senare. det skulle egntligen blivit en mysig frukost på bakboden, men det va söndagsstängt, så det fick bli en liten promenix o lite prat istället ! anton åkte sedan iväg för att spela match, vi sa hejdå innan jag gick hem o åt mat !:D träffade sedan marcus, och vi gick en långpromenad, och mycket prat hanns med! han är något utöver det vanliga den killen !<3bästa vän. nu sitter jag på bussen hem, ska träffa anna&hannah som jag sedan ska gå med hem till Linn, som fyller ARTON ÅR idag :D:D men stannar nog bara en liten stund, jag måste vila.. ta hand om er, fina ni !

jag vill bara iväg, nununu..
spanien om knappt en månad, kommer bli heeelt underbart,
även om jaginte får träna, så känner jag att det kommer bli heelt galet !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0