I'm just a girl

I don't know what I want, so don't ask me
'Cause I'm still trying to figure it out

jag klarade mig igenom en skoldag utan bekymmer,
en dryg sådan, men sånt får man leva med,
blev lite stadsvandring med carro tills bussen gick hem.
kollade två avsnitt av One Tree Hill innan vi åkte in
& hälsade på morfar på sjukan,! Mor,Dotter&Dotterdotter!
det va såklart jobbigt att se morfar dålig, men han är envis
och vill mer än allt bli bra snart igen :) det känns skönt!
min kväll har tillbringats framför oth, och så prat med anton
& marcus ! ni får mig att må bra, och det hoppas jag att ni
har förstått :) för jag har sagt det tusen gånger ;p

you´re one in a million, you´re once in a lifetime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0