JSM, 7 mars

ja, en friidrottsdag helt enkelt :) började klockan07.30, då vi vaknade, fixade lite, sen tog vi bussen till staden, åkte tåg därifrån till göteborg, och därefter spårvagn till Slotsskogen, och efter många om och men, så kom vi tillslut fram till friidrottenshus, där vi har tillbringat våran dag !:D många bra resultat och glada människor :D klockan halv 3 hade jag bestämmt att jag skulle heja på martin som skulle springa 60m häck, men jag möttes istället av en besviken kille, som var tvungen att stryka sig pga en känning i höften :/ tråååkigt ! verkligen ! men umigcks med han en stund, lika trevligt som alltid !:D vi åt mat, sen kollade vi lite tävlingar oså :) allt var verkligen bra, men klart att det va jobbigt att se alla andra tävla o ha kul! nu ska vi till sjömarken för att träffa zacke, o sen åka till saras kompis :) take care !
bilder kommer när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0