LINN 18år


idag fyller min kära vän linn (hon den färg-glada tjejen) 18 år :D
eftersom att jag hade hållit kontakten med Tove(hennes syster),
så visste jag att dom skulle ha främmat klockan 2, men nu var det så
att min buss kom till stationen kvart i 2, träffade anna och hannah,
och skynda iväg till limpans lägenhet, ! ringde o sjöng, men la
på direkt, sen stod vi utanför hennes dörr, med precenter och kort !
vi sa grattis, pratade och skrattade, men det blev bara en kvarts
roligheter, sen kom mamma &pappa o hämtade mig, !
nu ligger jag nerbäddad, med värmekudde på nacken,
o ska försöka vila litegranna, men först ngr avsnitt av one tree hill !:D
ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0